Benımkıde cok az kaldımıyo 5 dk falan hala daha dk tutar oldum bu yüzden zorla oyalamak falan emzırıyorum 😢 gecede bazen kaldırıyorum gece emınzırmek kılo aldırıyormuş ondan 12 ye kadar 3 kez emzırıyom sonra 4 yada 5 de kalkıyo emzırıyorum mırın kırın edıyo 6 buçukta ayakda zorla bıraz daha uyutuyorum 7 de tekrar emzırıyorum güne. Başlıyoruz oyle anlıycagınız zor işler bunlar aa dostlar uğraş babam uğraş 😂