Bursa97 7-8 aylıkken oğlum tel şehriye çorbasına bile öğürürdü. Zamanla eline seveceği şeyleri verdim. Ekmek, ponçik, kek,pankek vs. Öğürdüğü zaman vermeye devam ettim. Ara ara kustuğu zamanlarda oluyordu tabi ama sevdiği şeyleri vererek yutmayı öğretmeye çalıştım. Minik ekmeklere tahin- pekmez sürerek vs. Devam et annesi, bende hep böyle mi yiyecek diyordum ama geçti.