Toprakseyran bebeğimi 3 aydan sonra emziremedim maalesef mamayla besleniyor. Gece uykusunu gündüzden daha çok seven bi bebek oldu her zaman 2 buçuk aydan sonra ne zaman uyanirsa o zaman beslemeye başladım. Doktoru 4 saati geçmesin vs diyodu ama benim bebeğim uyandirsam da beslenmek istemiyordu. Bende onun isteğine göre hareket ettim. Şeker depoları oluştuğu için gece beslenmesini yavaş yavaş kesmede sıkıntı yokmuş onu öğrenmiştim biz nasıl gece uyanıp yemiyorsak onlar da yemeyebilirmis. Baslarda 2 3 4 derken sonra 5 te uyanmaya başladı. Suan 6 6 buçuk gibi uyaniyor gece beslenmesi yapmamış oluyoruz. Her çocuk farklıdır ben bebekliginden itibaren uyandırıp besleme çabasina girmedim. Girsem de istemedi böylelikle de alışmamis oldu. Kilo alımı vs de etkilenmedi.