Kızlar bebegin 17 günlük ben üşüttüm bebegime geçti gaz sancısı ve ishal var. Geceleri cok güzel uyuyor 2 saatte bir emzirmek için uyandırıyorum. Ama gündüz hiç uyumuyor. Sabah 10 dan gece 1 e kadar. Metsil damla içiriyorum. Aynı durumu yasayan var mı ne yapmalıyım