ipeekk12 57ezgi bende 2 kere oldum mastıt canım ne zordu bebeğim gece kalktığında onun şutunu ıcırır her kalktığında sagardım sımdı bıraz boşladım geceleri sagmıyorum ya süt var dıye korkuyorum mastıt olurum dıye
ipeekk12 57ezgi canım benımde emıyor ama boşaltmıyor emınce doymuyor sagdıgımı verınce susuyor anlmdım bu durumu
57ezgi ipeekk12 neden biliyomusun biberona alışan bebişler tembelleşiyor ilk başta foşur foşur akan sütünü içiyor biberon gibi düşünüyor sonrasında süt azalınca içmek çekmek istemiyor zor geliyor çok üç kağıtçı bunlar :)
Elif2409 Almilamoms pompa hepsini çekemiyor ben elimle masajda yapıyorum tamamen boşalıyor iyi oluyor
ipeekk12 57ezgi Aynn oyle canım süt başta cok gelıyor susuyor sonra emmek ıstmıyor fena oynatıyorlar bızı😂