Islak mendilide bezide kullanıyorum çok memnunum asla sızma yapmıyor ki benim bebeğim 2.3 günde bir yapıyor güzel yapıyor 😀goon ve baby turco ikiside harika bezler hangisi indirimdeyse onu alıyorum baby turco kalıp biraz dar o kadar pamuksu ve incecik ..