Huzeyfem2 Doğum yapalı 2 ay oldu hamileyken cok kilo almadım ama doğumdan sonra almaya başladım o kadar iştahım açıkkı ne bulursam yiyorum ben bu iştahı nasıl kesicem 😕😕
mom1236 Huzeyfem2 14 buçuk ay olacak iki güne doğum yapalı. Hala yiyorum şu an bu yorumu da yiyerek yazıyorum kdldlsnxldkd
Gc9098 Huzeyfem2 bebisim 6 aylik gittikce artıyor o iştah 🤭🤭 dün gece 12 de yemek yedim öğleden kalan
AmyMom Huzeyfem2 aynı durumdayım ne kadar yersem o kadar acıkıyorum sanki beynime doyma sinyali gitmiyooo
Yazannesi1 Huzeyfem2 ben hamileyken 20 kilo aldım doğum yaptım 2 ayda 20 kiloyuda verdim. Heep nazara geldim son bir aydır 5 6 kilo almışım o kadar açım ki anlatamam doymuyorum gözümde karnımda doymuyor 🙈
Huzeyfem2 mom1236 bende öyleyim her sabah az yicem diyorum aonra yerken aklıma geliyor neyse yarın azaltırım diyorum her gün aynı 😄
Huzeyfem2 pandemibebegi ya brn cok takıyorum kilo meselesini eşimle aynı kilodayım resmn kendimi kötü hissediyorum
Ilk_mucizem60 Huzeyfem2 bende hamile iken çok kilo almadım ama 3 ay oldu dogum yapalı doymuyorummmmm😔😔
mom1236 Huzeyfem2 her gün spora başlıycam işte bol su içicem abur cubur yok diyorum. Sabah uyanır uyanmaz valla hemen tıkınmaya başlıyorum