mrvklncc Kızlar ne gibi belirtileri oldu bebeklerinizin. Benim bebeğim 3 aylık meme reddi oldu bugün iştahsız ve devamlı inliyor ateşi yok. Şimdi hastaneye getirdik ama çok korkuyorum çocuğuma bi şey olacak diye