1 yaşına girdik ama hala sallıyorum yaşına girdiğinden beri berbat uyuyor uyutuyorum yatağa koyana kadar uyanıyor hop başa öyle böyle şu zamana geldik ama tak etti canıma yaşına girer düzelir dediler. Bende ne dayanacak güç kaldı ne sabır… Bana akıl verin napayım? Neden derin uykuya geçmiyor