Merhabalar oğlum 5 aylıkken klipsli yöntemle Sünnet yaptırdım hiç korkmayın surec beklediğimden daha kolay geçti işlem uzun sürmedi fakat farklı ortam farklı kişilerden dolayı işlem süresince agladi sonrası ise verdiği krem ve bakım önerileri ile kolayca geçti.
Ara ara cis yaptıkça ağlaması oldu ama uzun sürmedi kanama hiç olmadı morarma ve şişme oldu oda normal bir durum zaten.3. Günde klips çıktı masaj hareketleri yaptik piçinin ucuna içeri gömulmemesi icin oda acı veren bir işlem değil zaten hiç endişe etmeyin.Allah yardımcınız olsun.Simdiden şifalar dilerim.