Selmagyk Bebeğim 9 aylık yemek yiyiyor ama yemeği kusmuk olarak atmıyo süt verdiğim zaman hemen atıyor nedenini bilmiyorum aile büyüklerine sorduğumda gece kalan kadının sütü çocuğa yaramaz dediler böyle bişey varmıdır hamile de değilim sizce neden hala sütü atıyor
Efeoglum Selmagyk yemek ayarını kaçırıyoruz sanırım.sürekli yesin istiyorum sanki kendi adıma,benimkide ara ara emmeyi azalttı normalde düşkündür,bende hep böyle yapmazdı diye düşünüp zorluyorum.bence fazla geleni atıyordur,iyice açken tek deneseniz
Okuroya Ne alaka koca karılar hep böyle seyleri garip hurafelere bagliyolar. Hamileyseniz eğer emzirmeyi bebegi zehirlersin diyenlerde çıkar yakinda
Selmagyk Okuroya neden oluyordur sizce reflüsü yok yemek gayet güzel yiyor uykusunu alıyor ama sütümü atıyor
Okuroya Selmagyk bizde de oluyor bazen. Bebeğim 9.5 aylık. Süt kolay hazmedildigi için belki fazla geliyodur ve kusuyodur. Mesela yemekten sonra emzirdigim zaman fazla emiyo ayarı tutturamiyo aradan biraz zaman geçince hemen süt kesiği gibi kusmus oluyo