Turuncu-al Uygulamayı kullanırken bu reklamlar herkese çıkıyor dimi ? Haddinden fazla değil mi tam çocuk uyurken biraz gezineyim diyorum sesli bir reklam her şeyi berbat ediyor sinir bozucu oldu artık bir yorum okuyorum bir reklam çıkıyor!
kaymakliekmekkadayifi Turuncu-al aynısı az once basima geldi. Cocugu tam uyuttum yaninda beklerken azcik gezineyim dedim heosiburadaaa.cooom diye bi bagirdi cocuk sicradi😂
ikizannesi2 Turuncu-al ya nefret ettim reklamlarından ya !! pış pış açıyorım pat diye reklam !! hakaret etmemek için zor tutuyorum kendimi. Nedir ya bu !! bi kez daha aynı şeyi yaşarsam silecem uygulamayı .
Ipek95 Evet hele Koreli mi nereliyse habire adam çıkıp duruyor ay bide renkli taş oyunu nefret ettirdi
Turuncu-al Ipek95 aynen bu aralar da o adamla muhatap oluyoruz 😅 hayır buna bir şey yapmak içiN ne bekleniliyor acaba 🤦🏼♀️Çok sıkıcı oldu
Muzeysel Sevgili moderatörler lütfen bu reklamlara bir çözüm bulun!!!! Resmen baydı artık. Bir post okumadan 2 reklam çıkıyor. Bu nedir Allah aşkına
Balbebek_Egemen Turuncu-al aşırı fazla var yorum yazıyorum ortasında reklam bekleyemiyorum çocuk uyuyor sessize aniden panikten almayıp komple kapatıyorum valla yorumda yazarsın gelmiyor
Hilaldgsn Turuncu-al aynen ya önceden böyle bişey yoktu ne güzel şimdi tam bişey yazıyorum hoooppp reklam bişeye okumaya başlıyorum reklam reklam reklam bıktırdı
Laden Turuncu-al merhaba canımız annemiz, Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ‘23:25 reklam’ 23:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz🌺
erdeminannesi12 Laden daha önce böyle bir şey yoktu şimdi çekilmez bi hal aldı kimsenin memnun olduğunu düşünmüyorum bu durumdan happykids çok fazla üye kaybedicek gibi duruyor bu durum yüzünden
Gizemhzl Laden 10 15 nedir ya . Ücretli yapın uygulamayı reklam vermeyin .bıktık valla 10 nedir yani makul bir şeymiş gibi yazmışsınız.
Prenses_annesi22 Turuncu-al cok sınır oldm tam bısey yazıyorm reklam ckyo ekrana ve sayfayı yenılıyo yazdıgım yazıda gıdıyor yazacagım kişide 🙄
NurY Turuncu-al evet bin tane reklam çıkıyor postu acarkende reklam çıktı hâlâ çıkıyor üstte altta her yer reklam .