Bebekkokuluev1 ben askeri personelim. Jandarma değil ama Milli Savunma Bakanlığına bağlı. Bildiğim kadarıyla lise mezunu askeri personel alınmıyor artık. Eskiden alınıyormuş. Şuan en düşük önlisans mezunu alıyorlar astsubay olarak. Lise mezunu erkekleri uzman erbaş olarak alıyorlar sadece. Ama yinede siz jandarmanın sitesine girip bakın şartlar neymiş diye.