Kızlar dün doğum yaptım. Benim ve eşimin kan grubu pozitif,bebeğimizin negatif. Hamilelikte bir sorun yaşamadık. Bu gün kan grubuna bakınca anlaşıldı. Bir şey demediler ama aranızda böyle olan var mı bir sorun yaşadınız mı ? Bebeğinizde bir sorun oldu mu ?