Kızlar bebeğim beş dk olsun sabit durmuyor. Emerken dahş en faxla bir dk emiyor. Eli ayağı hiç durmuyor. Uyurken dahi parmaklarını koluma batırıyor. Ben artık korkmaya başladım. Çevremde bu aylarda çocukta yok. Normal mi bilemiyorum. Hiperaktif deyip duruyo annelerimiz de. Bn bu aylarda normal olduğunu düşünüyorum ama size de sorayım. Normal mi? Benzer şeyler yaşıyor musunuz?