My4253 Hayırlı geceler arkadaşlar 3 ay 15 günlük ikizlerim var ilk 1-1.5 ay anne sütü+mama ile gittik sonradan sütüm azaldı o yüzden son 1.5 aydır sadece mama olarak gidiyoruz.Bugun goguslerimin doldugunu hissettim sıkınca bir iki damla geldi.Sizce çocuklarıma açken tutturmaya çalışsam sütüm artar mı ve ayrıca geçen hafta regl oldum sütün tadı değişmiş midir.Versem bir zararı olur mu?
prenses10 My4253 bol bol su ve incir hoşafı yap derim. İncir çok süt arttırır. Baklava da süt arttrıyor (susattığı için) 1 dilim ye ğzerine su iç. (Bunu diyetisyenim önerdi valla 🙂
Betus16 My4253 Merhaba, Doktorumun attiğı listeyi paylaşıyorum: rezene,hurma,ada çayı tahin helvası leblebi bol su lohusa şerbeti boza kuru kayısı incir bulgur.. ben deniyorum faydası oluyor inşallah sende de faydası olur.