Adazeynep öncelikle tebrik ederim güzel anne .. :) sakin ol ve sütüm gelmeyecek diye endişe etme bende sezeryan oldum 15 gün önce 2 gün hiç sütüm yoktu 1 damla anca geliyodu o da makinayla.. 3. Gün gelmeye başladı kesinlikle 3 litre su tüket, tereyağlı yumurtalı pekmez kaynat ye ve ben trendyldan arifoğlunun anne çayını almıştım rezeneli falan o da sütümü arttırmış olabilir.. bunları deneyebilirsin