prenses10 1mom1beybi ben inanmıyorum bu atak haftasına. Benimki tam 40 haftda doğdu. Doğru hesaplıyorum. Ama fırtınalı gün gösteriyor. Çocuk da bi şey yok. Veya tam tersi oluyor aşırı huysuz oluyor
prenses10 1mom1beybi büyük ihtimal gaz vardır canım. Mamasına zeytinyağı kat biraz. Emziriyorsan sen zeytinyağlı şeyler ye balkabağı armut gibi kararında. Kakasını güzel yaparsa gazı da çıkar
1mom1beybi prenses10 benim de son bir günü kaldı diyor ama hiç bitecek gibi değil. Gazı yok kakasını güzel yapıyor ama. Anlamadım çok huysuz
1mom1beybi prenses10 belki sizin bebeğiniz atak haftası geçirmez. Her bebekte olucak diye bişey yokmuş öyle diyorlar