simgesell 11 aylık bebeğimin tırnağını daha yeni yeni kesiyorum hep eşim kesti. Annem biz küçükken tırnaklarımızı keserdi kardeşlerim ile sırayla. Abimin etini kesmiş kanatmıştı. O anlar bende travma yarattı uzun seneler tırnak yedim zar zor bıraktım. O yüzden kesmeyede korktum bebeminkini. Bu detayı neden anlattım bilmiyorum…