Kızlar oğlum 17 5 aylık.. Doktora götürmeye korkuyorum yeminle.. Her gittiğimiz de doktor ne zaman odadan kovacak diyorum.. Ne muayene ettiriyor kendisini ne dokundyruyor. O nasıl bir ağlama bağırma. Sanki etlerini kesiyorlar. Öyle böyle değil.. 18.ayda tahlilleri ne baktırmak istiyorum. Gelişim doktoruna götürmek istiyorum
Rutin kontrol amaçlı. Ama korkuyorum. Yine muayene ettirmeyecek durmayacak diye. Sizin bebişler basık muayeneler de?