EzgiEsilaAsel Merhaba arkadaşlar 24 günlük bebeğim var henüz covid aşısı olmadım. Var mı emzirirken covid aşısı olan herhangi Bir sıkıntı yaşadınız mı
Erayalpp EzgiEsilaAsel ben oldum yaşamadım sadece ilk 8 saat emzirme dediler ben 7 saat sonra emzirdim ama bir sikinti yaşamadık
Dondurmakutusundakisarma EzgiEsilaAsel ben aşı oldum 5ay direndim bişe olur korkusuyla şükür bir sıkıntı olmadı içinizi ferah tutun