Yaa yorumları hayretle okuyorum arkadaşlar siz iyi misiniz aceba? Regli döneminizin gerginliği mi bu yoksa evde eşinizle felan tartışıyorsunuzda acısını burda hiç tanımadığınız insanlardan mı çıkarıyorsunuz? Kadın ne demişte bu kadar tantana yaptınız sabahtan akşama kadar 47 günlük bebeğime TV izletiyorum felan dememiş dikkatinizi çekerim ayrıca izletsede sizi ilgilendirmez herkesin kendi çocuğu kendi büyütme şekli, ayrıca 47 günlük çocuk renk bile görmez diyenler, 40ı çıkmış çocuğun TV gayette dikkatini çekiyor benim bebeğimde gözünü tvden alamazdı 40lıyken o bakınca bende alırdım bebeğimi başka yöne çevirirdim.
Yaa (POST SAHİBİ) Canım sen bu platformda bebeğine dair bi post açmakla çok büyük Bi hata etmişsin buraya kaynana, görümce, elti postu açsaydın baştacı edilirdin burası iyice amacını aşıp aile mahkemesine döndü resmen. Bende oğlumun kilosuyla ilgili benim bebeğim 2 aylık şu kiloda sizin bebişleriniz kaç kiloda diye post açtığımda duymadığım laf kalmamıştı, bebeğinin kilosuyla hava atıyorsun diyen bile olmuştu yani, kendini bilmez arkadaşlar bu platformda pusuya yatmış gibi bekliyor biri post açsada hemen linç etsem moral bozsam diye. 😂