Merve87 canım ben çocuğuma tekrar tekrar söylüyorum asla TV izletmiyorum asla izletmeyi de düşünmüyorum, fakat evde kayınvalidem ile beraber yaşıyorum elbet TV olan odaya yolumuuz düşüyor dikatiini çektiğini fark ettim bebeğim kolik bir bebek birden ağlaması sustu bende ana kucagni çektim bir kaç dk daha izledi sonra endişelendim buraya yazdım. o kadar herkez beni sorumsuz anne ilan etmis linclemis ama öyle bir durum söz konusu olamaz.