3melekannesii Bebeğim 9 aylık 2 hafta önce 2 dişini birden çıkardı sürekli ishal oldu şimdi de bir haftadır grip.. bir türlü hastalıktan kurtulamadık. Çok fazla zayıfladı ne yapmam lazım fikir almak istiyorum…
1lina1anne 3melekannesii ishalken bebekler bisey yemez suda kaybediyor kiloda emiyorsa bol bol emzirin zorlamayin gecici bi surec gribi atlatsin tarhana corbasi verin atlatinca insallah yiyip duzelir bizimde basimiza geldi atlattik bi anda hersey cok guzel gitmeye basladi
Meyram_ 3melekannesii bağışıklığını güçlendirmeye çalışın. Instagramda hastalanmayancocuk sayfası var takip edebilirsiniz o kadar güzel anlatıyor ki soru da sorabilirsiniz. Toparlar inşallah en kısa sürede
3melekannesii 1lina1anne maalesef emmiyor ve ishali bitmesine rağmen hâlâ inanılmaz su içiyor tarhana çorbasını deneyeceğim çok teşekkür ederim. İnşallah bir an önce düzelir🙏