Geçtiğimiz ay bronşitti, evde tedavi uyguladık hava VS 3.gün kontrole gittik ama hastaneye yatması gerekti çünkü evdeki tedavi yetmedi, 2 gece kaldık, 2 gün sonra atlatmıştı ama 3 gün daha ilaçlara ve hava vermeye devam ettik. Öksürük ve hırıltının tamamen geçmesi 15 günü buldu.