Hanımlar, bebeğim 10 aylık.
Hastalandı öksürük şikayetiyle götürdüm. Doktor ciğerinde balgam var dedi. İlaçlı hava vermem gerektiğini söyledi. Bu ilaçların içinde kortizonda var. Antibiyotik de verdi ama ona gönüllü olmadığımı görünce ateşi çıkarsa antibiyotik verirsin dedi. Benim gibi bu durumda olan kimler var.
Şimdi korzitonlu havayı sabah akşam 1 cc veriyorum. Ama zararları çokmuş internette okudum. Veren var mı? Veren oldu mu? Nasıl yan etkilerle karşılaştınızz??