Angellove94 Memnun musunuz acaba bende almayı düşünüyorum ikinci el olarak kuzenim satıyor almak istiyorum bir sorayım dedim acaba nasıl ???
Birbebek34 Angellove94 Benim de karaca vantuz 4 cok memnunum cok güzel çekiyor haznesi de büyük hemen bosaltmaniza gerek kalmıyor 😊çok kuvvetli cekiyro halıları kaldırıyor ayari oldugu için cekim gücünü azaltarak kullanıyorum.
AgentMom Angellove94 pişmanlıktan başka bişey olmaz canım. Sakın alma. 2 senede bir motoru birde düğmeden dolayı servise gitti. İlk aylardaki çekim gücü kesinlikle yok. Verdiğin paraya yazık derim boşuna alma. Hele 2. El hayatta alınmaz
Nursel-61 Ben8ini kullanıyorum gayet memnunum ama şimdi alıcak olsam bunu alırmıydım bilmiyorum zor oluyo su koy boşalt yıka 1 gün dursa çok pis kokuyo
Hulyaeee Bende kullaniyoorim kablo toplama düğmesi bozuldu ilk 1 senede vantuzlarda hastalık gibi biseymis