Linailkay 1 haftaya iyileşiyor ben 2. Gün de ayağa kalktım çok bir ağrım olmadı ilk gün hariç onda da hastane de ağrı kesici veriyorlar ve ayağa kalkar kalkmaz yürüdüm sakın yatma yoksa iyileşmen zaman alır bol bol yürü ve nescafe iç yani ben pişman olmadım tabi her insanın bünyesi de farklı sağlıkla al kucağına yavrunu