İkiz bebeklerim var. Şu anda 3 aylık oldular. Her ikisi de ilk iki ay boyunca 1000 gram almıştı. En son 15 gün önce tarttım. Birisi 5800 idi,diğeri ise 5600 geldi. Üstünden 15 gün geçti ve az önce tarttım. 5800 olan 6300 olmuş. Ancak 5600 olan 6750 geldi. 15 günde 1 kilo almış. Bebekler bunu bir ayda alıyor. Çok fazla ve hızlı kilo alıyor. Sebebi ne olabilir? Çoğunluk hep ağlama halinde, hep emmek istiyor,hiçbir şey mutlu etmiyor onu. İkiz bebek oldukları için meme ve mama alıyorlar. 75 ml mama veriyorum 5 saat ara ile. Onun dışında aralarda meme alıyorlar. Bu fazla kilo alımı beni çok üzüyor. Çok şişti bebeğim. İki bebek de aynı beslenirken birisi nasıl bu kadar çok alır? Sizin de başınıza geldi mi?