Hayırlı olsun cnm bebeğin :) hemşireyim az çok anlıyorum benim test sonucumda böyleydi ordaki grafik önemli canım.Ordaki altta kısa kalın çizgi olması gereken yerde ,eğer bi sorun olursa o çizgi uzun oluyo cnm umarım anlatabilmişimdir yani risk in azlığını çokluğunu gösteriyor o çizgi :)♥️