dorel https://resimyukle.io/r/djObOPQKBi Kızlar ikili test sonucum yaşım 22 doktorum bi değerin sınırda ama kötü bişey çıkacağını sanmıyorum istersen amniyosentez yaptır dedi perinatoloğa gittim bi sorun göremedi ultrasonda lütfen sizde bi bakar mısınız
Portakal dorel o düşük dediğin değer bendede 267 de 1 çıkmıştı. Banada aynılarını dedi başka bir doktora gittim sorun olacağını sanmıyorum dedi hiç bir şey yaptırmadım sağlıklı çok şükür bir sorunu yok
dorel Portakal Allah bağışlasın teşekkür ederim cevap verdiğiniz için inşallah benim bebeğimde sağlıklıdır