Oğlum 3 yaşına girdi Elhamdulillah. Önce pijamasına işiyor sonra ben farkedersem çiş var diyor yada anne çişim geldi diye wcye koşuyor.
Bir çözüm var mı? 1.5 yaşında bir oğlum daha var ve 35 haftalık hamileyim. Çok yoruldum. Hergün bir makine açıyorum. Bütün gün yaşadığım streste cabası. Ayrıca büyük wcsini 1 senede 3 kere ancak wcye yaptı. Gece yatarken bez bağlıyorum artık mecburen. Onu bağlayınca hemen büyük wcsini yapıyor. Biri lütfen desin ki ben çözüm buldum. Çok umutsuzum bu konuda😢