Khann Oglum 1 yaşında bugun muayenesi vardı ve doktor ön taraftaki bıngıldagı kapanmamış dedi. Biraz endişeli konuştu. Pazartesi başka doktora da götürcem ama bilgisi olan var mı sizce normal mı. Çok üzgünüm
Gozde_alparslan Khann İyide gayet normal on sekizinci aya kadar doktro ne diye telaş yapar gibi konuşmuş ki benim oğlum da yirmi gün sonra bir yaşında olacak hala açık
Khann Gozde_alparslan bilmiyorum bana öyle diyince çok üzüldüm ilk cocugum biraz endişeliyim doktor daha da moralimi bozdu
Marjinal_Anne2 Bizde 18ayşıgız ve bir tık acık bu ay doktora gidecegiz soracağım bende endişe ediyorum ara ara
Khann Marjinal_Anne2 bebeginizin cinsiyeti nedir. Doktor bana erkeklerin biraz daha erken kapanması lazım dedi