Merhaba iyi akşamlar anneler ben bir şey soracağım fikirlerinizi yazın lütfen (özellikle doktor olanlar varsa )
Bebeğim birkaç gündür günde 8-10 defa. öksürüyor,hapşırıyor ve iştahsız . Ateşi yok ama üşüttüğünü düşünüp endişelendim . Aile hekimine götürdüm fakat ciddi bir şey olmadığını ateşi olursa götürmemi söyledi .Hemen ilaç yazmaması iyi bir şey fakat üşütmüşse ve ilerlerse diye korkuyorum.