Merhaba geçmiş olsun benim bebeğimde de olmuştu doğduğunda doktor arkadaşıma sormuştum çok kalın giydirmişsin ondan olur sıcakladığı için dedi bebeklerin gözenekleri ilk doğduklarında çok minik olduğu için terleyemiyorlarmış o yüzden isilik oluyormuş zamanla kendiliğinden geçiyor ama bebeğini aşırı kalın giydirme evde çok sıcak olmasın 22 24 arası ideal elleri ayakları soğuk diye üşüyor sanma alnı sırtı soğuksa üşüyordur. benimki 3 buçuk aylık ev 22 derece hep 23 oldu mu bile terlemeye başlar