Dila97 benimde öyle serum fizyolojik de yapıyorum pazar günü 1 hafta olacak ilaç aldım ama korkuyorum da ne yapmasını bilemedim soruyorum hep birisi doktor değiştir diyo küçük şurup verilir mi diyo kimisi ver diyo. Gerçekten kendimde iyi değilim bu konuda keşke ben öksürsem de ona bişey olmasa. Kötü bişey olsa doktor onermez dimi