Kızım yarın 15aylık olacak doğduğu günden beri gece uykuları hiç iyi olmadı gecede 1000defa uyanmalar falan 😣 2gecedir 1:20de deli gibi ağlama krizine giriyor asla susturamıyoruz eşim hatta bi ara bahçeye çıkardı orda sustu geri gelince yine devam ilk 15dk gözü kapalı uykuda ağlıyor sonra uyanıyor 45dk kadar ağlıyor sonra tekrar uyuyor neden anlamadım atak gibi bir şey olabilir mi acaba 😟 aynı şeyleri yaşayan var mı