Tatlican Ahkukulivahkukuli Bende pembe var fazla kullanmadim satmaya niyetim yoktu ama eşimle konusayim size donerim
Zey-yus50 Ahkukulivahkukuli https://resmim.net/i/SMdOtx tam yatar özelliği var bi sıkıntısı yok az kullanılmış temiz ürün 150 fiyat
Ahkukulivahkukuli seheriko sağlamdı birde sadece tam yatmıyordu ondan sattim ama bana 60.tl kesinti yaptılar 😂 kargo fazla gelmiş
1ana_2evlat Ahkukulivahkukuli Canım bende antalyadayım elden alirsin çok portatif kolay rahat bir araba. 400′e bırakacağım son. Yeni tertemiz daha.