Melike9393 Selam arkadaşlar 5 aylık bebeğim mantar olmuş. Dr travazol krem ve hametan krem verdi hiç fayda etmedi. Sürekli kakasını yapıp kıpkırmızı oluyo vajinası. Ek gıdaya da başladık sizce alerjinin de göstergesi olabilir mi? önerebilreceğinz krem var mı?
Selinglr Melike9393 iyi temizlemedinizmi acaba kız bebekleri ozellikle dahada diikat istiyor ya 🙄😏😏ondada olmuş olabilir alerji kldupunu sanmıyorum
Tiredmother Melike9393 ee şöyle söyleyim benm bebeğimde de olmuştu 2 aylık falandı sanırım doktorumuz emzirdiğini için genellikle annede varsa bebeğede geçiyor bi kadın doğuma görünün dedi krem olarakta fito- anestol - trosyd verdi bu üç kremi mercimek tanesi kadar sürüyorsunuz bebeğe sırayla 10 gün boyunca kullanımı bize çok iyi geldi
1adetkub Melike9393 bez markasını değiştirmeyi deneyin bir de benim kızım da yeni doğduğunda öyleydi doktora sormadım ama bezini değiştirince düzeldi birde sudocrem kullandım
Melike9393 Selinglr her kaka yaptığı zaman silmek yerine iyice yıkıyorum altını sonra nemli pamuklu bezle de siliyorum aslında çok özen gösteriyodum mikrop kapmasın diye. Sakınan göze çöp batıyo dedikleri bu galıba :(
Melike9393 Tiredmother o kremlerin hepsi var bir de öyle deniyim. Normal yetişkinlere göre iyi oluyo genelde tşk ederim 🙏🏻🧡
Melike9393 1adetkub sudokrem sadece pişiğe iyi geliyo. Sürüyorm geçiyo yeniden olyo bizde alerjik yapısı da olabilir 🤔
Melikeuzun Selinglr bim in bezını kullanıyorum hep arada pişik yapıyor ama yedıgı şeylerden onu farkettım sudokrem bepanthol fln karışık sürüyorum :) gecıyor
Tiredmother Melike9393 rica ederim bize bunu önermişti doktorumuz 10 gün kullan dedi ama 4 güne hafiflemişti zaten umarım sizede iyi gelir geçmiş olsun 💐
Glbhrylmz Melike9393 Benum kızım da da oluyor ya ben de sleppy kullanıyorum benim kızımın makat bölgesinde oluşuyor Travazol krem kullanıyorum bı de Zalain diye bı krem var dönüşümlü. Geçiyor tekrar oluşuyor bilmiyorum niye