Kızlar bebeğim 4.5 aylık. Çok şükür ki hasta değiliz ama o kadar çok burnu tıkanıyor ki özellikle geceleri ( neden anlamış değilim) serum fizyolojik vs hiç işe yaramıyor. Buhar makinesi aldım umarım işe yarar diye düşünüyorum fakat evin nemine bakıyorum %60 larda. Neyden kaynaklı bu burun tıkanıklığı sizlerinde öyle mi nasıl başa çıkacağız kızlar yardmmm