Rana-2004 Oğlum 18 aylık ınfluenza aşı yaptırdım pazartesi günü perşembe günü grip öksürük başladı bugün de ateşi var biraz bu aşıyı yaptırıp aynı şeyleri yaşayan var mııı
Rana-2004 Selinglr doktor tavsiyesiyle olduk hastalık bizde çok hızlı ilerliyor alerjik olduğu için gribe karşı savunma açısından olmalı diye karar verdik oldu