Songu_lakardere 9 gümlük bebegim var sol gözü çapaklanma yaptı biraz kızarıklık ve şişlik var ne yapmaliyim
Alpbeybi Songu_lakardere sütünüz varsa damlatın biraz gözüne. Not: Çocuk doktoru ve ebe tavsiyesidir.
Bebegimm1 Songu_lakardere doktora goturun bir sey yapmayin her bebege iyi gelen sizin bebeginize kotu gelebilir doktorunuz muayne etsin duruma gore size ne yapmaniz gerektigini soyler bu onemli bir konu dedigim gibi bir sey yapmadan once doktotunuza gosterin
Adaduygu Songu_lakardere bizimde 3 4 kez olmustu sutumu damlattim ve caya temiz bir pamukla pansuman yaptim gecmisti doktora ve saglik ocaginada sordugumda normal oldugunu bunlarla gececegini ama devami olursa mutlaka goz doktoruna basvur dedi
DryMom14 Songu_lakardere Anne sütü damlattım. 1 er damla. Bir de burunun başladığı yeri yumusak hareketlerle aşağı dogru masaj yapın. Göz yaşı damarı tıkanıklığı sebep oluyor. Bu masaj iyi geliyor
egelsenkonuss Songu_lakardere bu her bebekte olan bişey kişiye özgü değil doktorum çay demi demişti ilaç istiyorsan tobrased yazarım demisri
Keskeuyusamm Doktora götüreceksin tabi. Sakın anne sütü çay may yapma. Gözyaşı tıkanıklığı olmuş olabilir. Enfeksiyon olmuş olabilir. Acil bir şekilde doktora git göster. Yazık canı da acır hemen git
Zhra_cil Songu_lakardere benim bebeğim 1 aylıktı aynı sizin dediğiniz gibi olmustu gözleri sütünü damlat dediler damlattım,caylı pamukla sil dediler sildim hiçbi faydasını görmedim. Sadece göz pınarlarının oraya dairesel hareket ederek masaj yapın cok bastırmadan en az 1 dakika olcak günde 2 3 kere yapabilirsiniz dedi doktoru yaptım cok Şükür gecti
Alpaybusra Eğer enfeksiyon kapmışsa anne sütü mikrobu beslemiş oluyor,üst yorumlar da tarif edilen masajı yapın ,benim bebeğim de De aynı sorun olmuştu,göz doktoru masajı tarifi etti ,ysptım ve birkaç güne geçti
Melike9393 Yeni doğduğunda genelde oluyormuş bizde de olmuştu. Pamuklu mendille sıcak su pansumanı yapın Geçiyo
1bocek1cicekannesi Songu_lakardere benim kızda da oldu sütümü sıktım ertesi gün hiç bişey kalmadı 🤷🏻♀️
Melesss Songu_lakardere bizde aynı sorunu yaşadık doktorumuz netira diye damla verdi kullandık ve ılık suyla her çapaklanmada içten dışa doğru siliyordum. Şu an 17 günlüğüz geçti çok şükür 2-3 günde
Mojababy Songu_lakardere sütünü bir iki damla gözüne sağ o kadar iyi geliyo ki anlatamam hemen geçiriyo