Gzmaldeniz Arkadaşlar merhaba bebeğim iki aylık çok agladiginda fön makinesi sesi çalıştırıyorum acaba bunun bir zararı var mıdır bebeğime
Efeefe52 Gzmaldeniz youtube da falan direk hazır sesi kaydedilmiş olarak var makine ile yorulmayın. Hatta beyaz gürültü falan da var o sesleri zamanında bizde açmıştık.
Acemi_annee Gzmaldeniz bi tane uygulama var oglum kolikti uçak moduna alıyordum hep çalıyordu durmadan her ses var bebek uyutucu yazsan çıkar pembe bebek var ağzında emzik