Kızlar oğlum şu an 15 aylık, normalde hemen ikinci çocuk düşünmüyorduk ama oğlumun şu an çok güzel bi düzeni var ve yavaş yavaş rahat batmaya başlıyacak gibi bana . Bu düzene alıştığım için ikinci çocuk olsun diyorum her konuda kendime güveniyorum ama tek kafamı kurcalayan bebek olduktan sonra diğer oğluma ya yetişemezsem cünki tek bakıyorum yanlızım. Sonra bi bakıyorum ikiz büyütenler peş peşe doğuranlar var onlar yapabiliyorsa bende yaparım diyorum. Böyle 1-2 sene arası olan bebekleriniz var mı nasıl gidiyor nelerde zorluk çekiyorsunuz?