Merhaba, oğlum 2.5 aylık.
3500 doğdu. Şuan kilosu 3900
Baş çevresi doğumdan bugüne değişmedi 37 cm aynı.
Doktora gidiyoruz, devamlı kan tahlili hiçbir problemi yok fakat ayına ve boyuna göre kilosu düşük.
Bu problemi yaşayan, daha sonra bebekleri kilo alan annelerimizden neler yaptığı ile ilgili bilgiler almak isterim. Bu şekilde endişeleniyorum. Bende minyon bir yapıya sahibim bana çekmiş olabilir mi diye düşünüyorum ama alakası yok diyorlar. Bende kilo almaya elverişli biri değilim. Şuan 43 kiloyum siz düşünün 🤷 bir problemden mi yoksa yapısal olarak mı kilosu düşük sizce?