Zekimurendebizigorecekmi Birbaskask Ayakkabıdan ayakkabıya göre değişir o canım alacağız ayakkabı da ölçü vardır
prensveprensesinannesi Birbaskask benimde kizim ilkte 9 aylikti ilk ayakkabi aldigimzda 18 numara almistik 10 aya girdigi zmn 20 numara almistik😂😂
Birbaskask prensveprensesinannesi ahahah bu kadar mı hızlı büyüyor ayakları kaç ayda bir büyüyor gerçekten 😂😂😂😅😅😅😅
tugbahy6 Ben şok 9 aylık 10 cm çok küçük değil mi 🤣🤣 ayağı benim ve arkadaşlarımın bebek 4-5 aylık 10 cm ayaklar
mashaa Uzram merhaba benim bebeğiminde o ölçüde ayağı. Baya önce yazmışsınız ama ayakkabı bulabiliyormuydunuz o zamanlar
Uzram mashaa evet yani kızım minyon tipli hep geriden geliyordu Simdi 2 yaşında kıyafetleri de ayak numarası da yaşına uygun