Snfk bennn ve eşim.. ikimiz de 2 doz biontech liyiz. Şuan pozitifiz. 6. Günüm bugün tat/koku gitti. Genel olarak çok ağır değiliz hamdolsun fakat başım dolu dolu sanki. Genzim, sinüslerim, kafamın içi.. kafamda bi ağırlık var. İnşallah fenalaşmadan geçer gider.. 2 yıldır koruduk kendimizi fakat okullar açılınca kaçarımız kalmadı.