Arenbuse58 öyle gerçekten, ama ben kabızlık gibi bağırsak sorunları yaşayan bebeklerin daha beklemesi taraftarıyım. Alerji nedeni ile 5. Ayda başlattı bizi doktorumuz, ben de bunu uzun zamana yaydım. Şu an 11 aylık beslenme düzeni çok güzel oturmuş durumda. Ek gıdaya erken başlamak için sonradan yemez gibi bahaneleri geçersiz buluyorum, doktor ne diyorsa o