bisenakillisinzaten Kızlar ben otomatik sallanan ana kucağını yatak gibi kullanıyorum. Yani bebeğimi gece gündüz hep ana kucağında yatırıyorum bebeğim 2 aylık. Bi sakıncası olur mu ki ?