ezgiyc18 evet illa oluyordur mesela hala karnım şiş gerçi sezeryan göbeği de olabilir alinganlik sinirlenme oluyor ama genelde bebeğimle uğraşmaktan pek takmıyorum 🙂doktora gitmedim biraz araştırdım 1.5 yıla kadar olmayabilir mis birde genetik sanırım anaannem de öyleymiş 6 çocuk doğurmus emzirmeyi kesince adet oluyormuş sanırım bende ona çektim